Thursday, March 1, 2007

Back from Macedonia

Niih... olen nüüd tagasi Makedoonia noorsoovahetuselt, mis toimus 16-25 veebr. Jah, praeguseks on juba mõningad päevad möödas sellest ja oleksin võinud siia kohe pärast tagasitulekut kirjutada, aga paraku olid teatud taksitused. Asi oli selline, et võtsin oma läpaka reisile kaasa.. ning Praha lennujaamas avastasin, et läpakaga oli midagi lahti: not operation system found. :( Ju siis see lend mõjus mingil imelikul moel, et üks operatsioonisüsteemi fail oli läinud. Ja põhimõtteliselt tassisin läpaka mõttetult sinna ja tagasi. Aga ma ju ei teadnud, et nii juhtub :) Koju jõudes tegin windowsile repair`i ning nüüd asi töötab... aga.. jama on nüüd ühe teise asjaga.. nimelt ei saa ma sisse logida oma google accountiga ei orkutisse ega siia bloggerisse. Nii ma praegu istungi raamatukogus arvuti taga, kuna oma arvutist ma sisse logida ei saa :( Orkuti jaoks ma muidu leiutasin mingi süsteemi, kuidas saada sisse: ühe neti aadressiga see imepidi õnnestub, aga blogger on siiani veel lootusetu.
See oli siis kõik tehnilise külje pealt ;)
Hiljem, kui mu enda arvut normaalselt funktsioneerima hakkab ja kui ma pildid saan, siis teen ka kokkuvõtte ja lühikirjelduse Makedoonia tripist, aga praegu tahaks nii palju öelda, et see oli mega super reis. Makedoonia polnud küll mega arenendud riik (aga mäed olid küll super!) ja meie elamistingimused polnud kiita, kuid kõik need inimesed, kes seal koos olid, olid tõeliselt fantastilised. Me olime seal kogu grupiga (36 osalejat + koolitaja) pidevalt koos ning noortevahetuse lõpuks sai kõigiga nii ära harjutud, et nüüd on küllaltki raske siin Eestis, kuna kõiki neid lahedaid inimesi pole enam ümberringi. Maadest olid seal esindatud Eesti, Poola, Bosnia ja Makedoonia. Vähemalt ei kavatse me alla anda ja tahame korraldada suvel siin kõigi nende samade osalejatega noorsoovahetuse. Ootan väga!
Miss you people.

1 comment:

A. said...

See, miks su arvuti pärast lendu niimoodi tegi, oli tingitud sellest, et kõvakettalt kaob kõik kui see läbi lasta turvakontrollist. Seal on kiired, mis kõvakettale head ei tee. Nii vastas Kerry :-) Aga seda ta ei osanud täpselt öelda, mis jama selle google`ga on.